دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 خرداد 1403 - 14:23
معصومی:

رسالت گزینش در دانشگاه‌ها شایسته‌گزینی است 

رسالت گزینش در دانشگاه‌ها شایسته‌گزینی است 
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد گلپایگان عنوان کرد: امروز رسالت گزینش‌ها در سازمان‌ها و نهاد‌های اداری شایسته‌گزینی است.
کد خبر : 913753

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، گردهمایی فصلی گزینشگران دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان به میزبانی واحد گلپایگان برگزار شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد گلپایگان در این گردهمایی گفت: امروز رسالت گزینش‌ها در سازمان‌ها و نهاد‌های اداری شایسته‌گزینی است که نتیجه آن منتج به شایسته‌سالاری می‌شود.

حامد معصومی عنوان کرد: رسالت دانشگاه آزاد اسلامی به‌دلیل داشتن نقش‌آفرینی مردمی بر بنیاد شهریه‌محور در قیاس با نهاد‌های آموزشی مشابه متفاوت است و شاغلان در این دانشگاه مردمی باید با دقت بیشتر انتخاب و گزینش شوند.

وی، شاخصه ایمان در جهان‌بینی توحیدی را حائز اهمیت دانست و تأکید کرد: انتخاب و انتصاب افراد بر پایه‌ها، باور‌های دینی و اعتقادی موجب می‌شود افراد در ادامه مسیر کارمندی کمتر سازمان مطبوع خود را با مشکل مواجه کنند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد گلپایگان افزود: کار جهادی با نقش‌آفرینی گزینشگران گره خورده و امروزه در جوامع شاخص رشد، مؤثر بودن افراد در مواجهه با چالش‌های روزمره است و اهتمام و جدیت در کار موجب افزایش راندمان کار می‌شود.

معصومی در ادامه توضیح داد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد گلپایگان در سال ۷۹ تأسیس شد و امروز با گذشت ۲۴ سال با توسعه تحصیلات تکمیلی توانسته نقش بسزایی با معرفی فارغ‌التحصیلان موفق و نیز طرح‌های پژوهشی کارآمد برای شهرستان گلپایگان داشته باشد.

مدیر گزینش دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان هم ضمن گرامیداشت شهدای خدمت تبیین کرد: همه گزینشگران با تأسی از رئیس جمهور شهید خود را باید وقف خدمت صادقانه کنند و خستگی‌ناپذیر باشند.

حسن‌زاده افزود: گزینشگران باید اصل را برمبنای برائت قرار دهند؛ مگر آنکه خلاف آن ثابت شود و آن موقع است که گزینش وارد عمل می‌شود.

وی یادآور شد: کلام و بیان گزینشگر باید «لین» و مهربان باشد و نباید خدای ناکرده موجب آزردگی خاطر مخاطبین باشد و افراد باید رضایت خداوند را همواره مدنظر داشته باشد.

مدیر گزینش دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان با بررسی روند دستیاران آموزشی و هیئت علمی وابسته نکاتی را به گزینشگران دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان گوشزد کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته